easySales: comenzi intermediate de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere cu 75%

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales a anunțat că a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere anuală cu 75%.

„Observăm o tendință clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atentie crescuta acordata îngrijirii și sănătății, reflectată în creșterea semnificativa a vânzărilor din categoriile electronice, frumusețe si sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovațiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic in schimbare și o inclinare generală spre un stil sanatos și activ de viață. În paralel cu tendințele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online și facem pași constanți, în special, în primă fază, prin integrarea soluțiilor ERP în platforma noastră”, spun reprezentanții companiei.

Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision și Neomanager, Sedona și alte sisteme ERP.

Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior. În același timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022.

Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

Casă și bucătărie, cu 280,9 milioane de lei,

Electronice, cu 139,3 milioane de lei,

Grădinărit și outdoor, cu 48,9 milioane de lei,

Artă, pictură, ceramică, cu 44,9 milioane de lei,

Sport și aer liber, cu 42,7 milioane de lei.

Comparativ cu 2022, evoluția comenzilor a fost influențată și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut. Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.

Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.