În prima jumătate din 2025, MAGNOR a dublat cifra de afaceri și a triplat profitul

MAGNOR, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, comunică pentru primul semestru din 2025 o cifră de afaceri dublă și profituri de aproape trei ori mai mari comparativ cu primul semestru de anul trecut.
În prima jumătate a anului, cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 90%, ajungând la 115 milioane lei în 2025, de la 61 milioane de lei în 2024. Profitul net a înregistrat o valoare de aproape trei ori mai mare în primele șase luni din 2025, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, acesta a ajuns la 8,4 milioane lei în 2025, de la 3,5 milioane de lei în 2024, reflectând o creștere de 141%.
În ceea ce privește profitabilitatea operațională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în prima jumătate din 2025, de la 5,2 milioane de lei în 2024, marcând o creștere de 138%.
„Rezultatele obținute în primul semestru al acestui an confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare, respectiv perseverența și dedicarea cu care echipa MAGNOR a urmat-o. Creșterea accelerată a cifrei de afaceri și a profitabilității ne oferă premise solide pentru a continua în același ritm dezvoltarea companiei noastre, estimând pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei și 27 milioane lei EBITDA”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului cu acționariat românesc.
Investiții strategice în prima jumătate a anului
Performanțele se datorează unui cumul de decizii de business și acțiuni întreprinse în ultimii ani. De la amplul proces de rebranding până la investiții în zona de e-commerce și extindere teritorială, compania rămâne fidelă valorilor care îi guvernează activitatea desfășurată la cele mai înalte standarde.
MAGNOR și-a extins prezența online prin continuarea investițiilor în platformele de tranzacționare magnorshop.ro și magnor.ro, oferind unui număr tot mai mare de clienți confortul accesării de la distanță a serviciilor și produselor sale. În același timp, s-a demarat procesul de reconfigurare a rețelei de magazine din București și din țară, potrivit unui concept de design modern, care pune accent în primul rând pe interacțiunea cu clienții și experiența acestora din spațiile comerciale MAGNOR.
Compania a deschis, an de an, noi magazine în București și în țară și a continuat să se extindă la nivel național și în 2025. Primul magazin MAGNOR din Timișoara și-a deschis ușile publicului în primele luni ale acestui an.
MAGNOR, obiective ambițioase pentru a doua jumătate a anului
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, obiectivele MAGNOR vizează continuarea investițiilor în digitalizare și eficiență operațională, consolidarea rețelei de magazine existente, menținerea strategiei de expansiune prin dezvoltarea în zone strategice, precum și consolidarea și extinderea portofoliului de servicii.
„Credem că succesul nu se măsoară doar în cifre, ci și în modul în care reușim să facem o diferență în viața oamenilor. De aceea, ne dorim să construim experiențe tot mai personalizate și flexibile pentru clienți, să investim în soluții digitale care le fac viața mai simplă, mai sigură și să ne implicăm în proiecte care sprijină educația și dezvoltarea comunităților. Pentru noi, creșterea sustenabilă înseamnă echilibrul dintre performanță economică și responsabilitate socială”, mai spune CEO-ul MAGNOR, Cosmin Popovici.
Lider al industriei de profil cu experiență de peste 17 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 26 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Timișoara, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.
Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare.
Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.