Parteneriat între brandul de retail sportiv Decathlon și aplicația de fitness Freeletics

Decathlon, lider mondial în domeniul sportului, a încheiat un parteneriat cu Freeletics, una dintre cele mai utilizate aplicații de fitness din Europa, pentru a oferi o soluție unică de antrenament. Prin combinarea echipamentelor și a serviciilor de consiliere generate de inteligența artificială, acest parteneriat oferă utilizatorilor o experiență neîntreruptă, accesibilă și ultra-personalizată.

Un parteneriat care revoluționează experiența din timpul antrenamentelor de fitness

Echipele Decathlon au identificat o problemă majoră: aproximativ 70% dintre utilizatorii echipamentelor lor de fitness nu știu cum să le folosească corect sau cum să le integreze eficient în rutina lor. Prin urmare, aproximativ 50% își reduc antrenamentele sau le abandonează după doar trei luni.

Pentru a răspunde acestei provocări, Freeletics se dovedește a fi partenerul ideal prin: prezența sa în 175 de țări; 59 de milioane de utilizatori de la lansarea aplicației; consiliere bazată pe IA, care generează peste un miliard de combinații de exerciții; rutine care îmbină performanța și starea de bine.

„Mulți abandonează antrenamentele de fitness din cauza lipsei de îndrumare sau de motivație. Prin acest parteneriat, eliminăm aceste bariere: consiliere ultra-personalizată, accesibilă oriunde, oricând și cu echipamentul potrivit”, spune Daniel Sobhani, Director General al Freeletics.

Prin acest parteneriat, Decathlon și Freeletics combină cele mai bune echipamente de fitness și serviciile de consiliere privind antrenamentul personalizat, pentru a oferi un program adaptat, care îi ajută pe utilizatori să rămână motivați și concentrați pe obiectivele lor.

„Acest parteneriat marchează un pas decisiv al angajamentului nostru de a îmbogăți experiența clienților. Cu Decathlon și Freeletics, folosim experiența noastră vastă în domeniul fitnessului, pentru a ne asigura că fiecare utilizator simte susținerea necesară pentru a face sport. Împărtășim aceeași misiune: să încurajăm pe toată lumea să facă mișcare, să exploreze potențialul sportului și să se bucure de beneficiile acestuia. Totodată, acest parteneriat face parte dintr-o abordare sustenabilă solidă: din punct de vedere strategic, gestionând această provocare-cheie, le oferim clienților noștri posibilitatea de a spori valoarea produselor și de a-și îndeplini obiectivele în mod eficient”, declară Céline Del Genes, Director Servicii Clienți în cadrul Decathlon.

O combinație de produse și servicii de consiliere pentru a răspunde provocărilor sportivilor

În magazinele Decathlon și online, vor fi disponibile echipamente marca Decathlon x Freeletics. La achiziționarea unui produs cu această ofertă, utilizatorii vor beneficia:

  • fie de 3 luni de abonament gratuit începând cu luna aprilie 2025
  • fie de o reducere de 50% la abonamentul anual Freeletics începând cu vara anului 2025 (disponibil doar pentru anumite produse)

Setul de 3 benzi elastice de antrenament va fi primul produs disponibil, începând cu data de 7 aprilie 2025. Până la sfârșitul anului 2026, peste 100 de produse de fitness vor beneficia de această ofertă de echipamente și servicii de consiliere.

O viziune pe termen lung, pentru antrenamente de fitness conectate

Acest parteneriat cu Freeletics, contractat pentru următorii cinci ani, face parte dintr-o ambiție puternică: aceea de a face fitnessul accesibil, conectat și personalizat. Acesta va permite ambelor branduri să înțeleagă mai bine nevoile utilizatorilor. Freeletics va putea să își adapteze antrenamentele la echipamentele achiziționate de la Decathlon. Iar Decathlon își va îmbunătăți oferta de produse pentru a răspunde nevoilor reale ale practicanților.

În plus față de antrenamentele de forță și de cross-training, obiectivul nostru este acela de a extinde gama de practici sportive cu ajutorul ofertelor de produse și al consilierii, inclusiv yoga, Pilates, cardio-boxing și sfaturi nutriționale. Datorită Decathlon și Freeletics, fitnessul nu mai este limitat la echipamente, ci devine o experiență personalizată, conectată și captivantă.

Decathlon este un brand sportiv internațional care se adresează tuturor, de la începători la sportivi de elită, concepând produse sportive inovatoare pentru toate nivelurile de practică. Având o echipă de 101.000 de membri și 1.750 de magazine în întreaga lume, Decathlon și echipele sale lucrează din anul 1976 pentru a îndeplini o ambiție permanentă: să încurajeze utilizatorii să facă mișcare, descoperind minunile sportului, ajutându-i să fie mai în formă, mai fericiți și să creeze un viitor sustenabil. Descoperă mai multe informații: Decathlon-united.media

Freeletics este lider în domeniul antrenamentelor de fitness și al consilierii bazate pe inteligență artificială. Cu o comunitate de 59 de milioane de utilizatori și un portofoliu de produse în plină dezvoltare, Freeletics este una dintre cele mai cunoscute aplicații de fitness din Europa. Aceasta își ghidează utilizatorii de-a lungul călătoriei lor în lumea fitnessului, cu o dezvoltare personalizată și holistică, punându-le un antrenor personal digital la dispoziție, direct în buzunar și oferindu-le planul de antrenament perfect.