Mai multe soluții moderne dedicate protecției locuinței, în portofoliul UNIQA

UNIQA Asigurări continuă să își extindă portofoliul de soluții dedicate protecției locuinței, dezvoltând produse versatile și adaptate unor canale de distribuție diversificate, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor dinamice ale clienților din multiple segmente. În acest proces, tehnologia digitală joacă un rol esențial pe tot parcursul experienței alături de UNIQA, prin soluții integrate și rapide, care asigură accesibilitate, simplitate, eficiență și susțin calitatea serviciilor și satisfacția clienților, începând din momentul achiziționării polițelor, până la gestionarea promptă și transparentă a daunelor.
Astfel, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, UNIQA a lansat de curând Welcome Home – o asigurare digitală modernă, disponibilă prin aplicația Smart Mobile, care oferă un proces de achiziție complet digital, cu emiterea poliței în mai puțin de 10 minute. Destinat clienților Raiffeisen, acest produs asigură protecție extinsă împotriva unui spectru larg de riscuri, de la fenomene naturale (furtuni, inundații, cutremure) la riscuri cotidiene, cum ar fi vandalismul, defecțiunile instalațiilor electrice sau daunele cauzate vecinilor, oferind asistență 24/7 cu intervenții rapide pentru urgențe, precum și acoperire a răspunderii civile față de terți.
În plus, clienții beneficiază de sprijin financiar pentru cazare temporară sau plata chiriei în situațiile în care locuința nu poate fi folosită, o facilitate ce adaugă un plus de siguranță și liniște. Polița poate fi personalizată prin opțiuni suplimentare adaptate nevoilor individuale și are un preț fix pe o perioadă de 5 ani, ceea ce oferă predictibilitate financiară într-un context economic volatil.
Totodată, din portofoliul de asigurări pentru locuință oferite de UNIQA face parte deja UNICASA, un produs flexibil și complex, disponibil prin rețeaua extinsă de agenți și brokeri. UNICASA oferă acoperiri ample adaptate necesităților individuale, cu opțiuni suplimentare care asigură protecție completă pentru locuințe, bunuri și anexele acestora, precum și acoperiri pentru răspunderea civilă a asiguratului pentru daune produse terților. Procesul de achiziție este optimizat cu ajutorul semnăturii electronice, soluție digitală pe care clienții UNIQA o au la dispoziție pentru o experiență facilă atunci când aleg protecția financiară a locuinței.
„La UNIQA acordăm o atenție deosebită folosirii tehnologiei digitale pentru a îmbunătăți experiența clienților, oferindu-le acces rapid și simplificat la soluții de protecție a locuinței adaptate nevoilor lor. Ne concentrăm pe dezvoltarea unui portofoliu diversificat, care să poată fi accesat flexibil, fie prin rețeaua noastră extinsă de agenți și brokeri cu produsul UNICASA, fie prin parteneriate strategice ca cel cu Raiffeisen Bank, ce aduce asigurarea Welcome Home direct în aplicația Smart Mobile. Astfel, suntem aproape de clienți, oferindu-le opțiuni variate și moderne, care se potrivesc stilului lor de viață și preferințelor în procesul de achiziție”, a declarat Andreea Vlasie, Membru Directorat UNIQA Asigurări.
În ceea ce privește gestionarea daunelor, UNIQA oferă clienților un mod simplu și eficient de notificare online prin consultantul digital ANA, o platformă intuitivă ce permite transmiterea documentelor rapid și ușor. Procesarea dosarelor de daune și plata despăgubirilor se realizează în termen de maxim 7 zile lucrătoare, garantând astfel o experiență prietenoasă și lipsită de complicații.
Prin intermediul platformei digitale MyUNIQA, clienții beneficiază de transparență, acces rapid și un proces simplificat pe parcursul interacțiunii cu UNIQA, putând să acceseze oricând detaliile poliței, să vizualizeze sau să descarce documente și să consulte statusul dosarelor de daună notificate online.
Prin aceste inițiative digitale și parteneriate strategice, UNIQA reafirmă angajamentul său de a pune tehnologia în folosul clienților, oferindu-le acces facil, rapid și sigur la protecție financiară adaptată realităților moderne și așteptărilor digitale ale utilizatorilor.
Cu o prezență de peste 15 ani pe piața românească și peste 200 de ani de experiență internațională, UNIQA face parte dintr-un grup financiar cu o puternică prezență la nivel european. Strategia companiei pune clienții în centrul atenției, prioritizând înțelegerea nevoilor acestora și dezvoltarea de produse și servicii relevante pentru viața de zi cu zi. UNIQA acoperă segmentele Retail, Bancassurance și Corporate & Affinity, oferind soluții inovatoare, accesibile și adaptate specificului fiecărui segment.
Grupul UNIQA este unul dintre liderii pieței de asigurări din Austria și din regiunea Europei Centrale și de Est (ECE). Cu peste 20.000 de angajați și parteneri de distribuție exclusivi, UNIQA deservește peste 17 milioane de clienți în 14 țări.
Ca al doilea cel mai mare grup de asigurări din Austria, UNIQA deține o cotă de piață de aproximativ 21%. În regiunea ECE, compania este prezentă în 14 piețe, iar operațiunile de asigurări din Elveția și Liechtenstein fac de asemenea parte din Grup.
Regiunea SEE – care include Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Muntenegru, Croația, România și Serbia – reprezintă a treia cea mai mare entitate regională a Grupului, cu aproximativ 2.200 de angajați și 2,5 milioane de clienți.